En moderne virkelighet

Sosiale medier har på mange måter vært ungdommenes verden for meg. Når du bor sammen med fem tenåringer på det meste, så blir du konfontert med dette 24 timer i døgnet. De er på facebook fra de står opp til de legger seg, de lager blogger og profiler over en lav sko og når de tar en liten pust fra alt dette så er de kanskje på skype (hvordan det skrives er jeg litt usikker på) med kjæresten fra Brasil. … Verden er blitt mindre, ingen tvil om det, og mulighetene er mange, kanskje også for folk fra min generasjon og i mitt yrke?

Det jeg skal finne ut av i dag er hvilke muligheter sosiale medier gir meg, en halvgammel konservator på Glomdalsmuseet (en del av Hedmark fylkesmuseum skal du vite).  Så da er det bare å ha et åpent sinn og bli med inn i den moderne virkeligheten. …

Om Mari

Sosialantropolog og konservator på Glomdalsmuseet (en avdelling ved Hedmark fylkesmuseum). Faglig ansvarlig for museets satsing på romanifolket/taterne og utstillingen Latjo drom.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til En moderne virkelighet

  1. karianneaam sier:

    Hei! Da er du igang 🙂 Klarer du å legge til noen kategorier eller stikkord på posten? Twitter er også en del av den første oppgaven 🙂

    Lykke til med veien videre og den (post)moderne bloggvirkeligheten!

  2. karianneaam sier:

    Kommentarene dine blir ikke synlige på bloggen før du har godkjent dem. Det kan du gjøre noe med om du vil 🙂 Tips til hvordan finner du: http://smakserfaringer.wordpress.com/2011/01/24/moderering-av-kommentarer-i-wordpress/

Legg igjen en kommentar